En pilleovn er en langtidinvestering.

 .. og derfor tilbyder vi landsdækkende service.

 

RED kundeservice er åben i telefontiden kl. 10-13. RED pilleovne er dækket ind under MCZ´s landsdækkende service afdeling - MCZ Service. Det vil sige, at du har mulighed for at tegne serviceaftaler, der udvider garantien på din RED pilleovn og sikrer dig besøg af landets bedste MCZ teknikere, hvis noget går galt. Du kan også bestille fejlfinding og servicebesøg af en tekniker. Læs mere på www.mczservice.dk.

Med en MCZ serviceaftale, behøver du ikke at bekymre dig, om din pilleovn vil starte til sæson start. Du ringer bare og laver en aftale med vores tekniker.

Landsdækkende RED service

Nogle af de lokale forhandlere yder service på RED pilleovne. Men du er også velkommen til at bestille service hos vores dedikerede MCZ servicafdeling. Teknikeren kører landdækkende, så du vil altid være sikret kvalificeret service af landets bedste MCZ teknikere, uanset hvor du bor.

Få 6 mdr. ekstra garanti

Du har selvfølgelig 24 mdr. reklamationsret. Dertil tilbyder vi dig 6 mdr. garanti. Hvis du registrerer din RED pilleovn senest 10 dage efter købsdatoen, får du udvidet din garanti til 12 mdr. Her kan du registrere din RED pilleovn

Originale reservedele

RED pilleovn hører under pilleovnsfabrikanten MCZ pilleovn. MCZ har produceret pilleovne i mange år og er Europas største. For os er det vigtigt, at du med en ældre RED model også har fuld tryghed, og derfor kan du altid få originale reservedele - også i fremtiden.

Ekstra tryghed med vores serviceaftale

Med GULD serviceaftalen har du fuld tryghed. Til dig der ønsker den optimale drift af din RED pilleovn. Den inkluderer rensning/teknisk gennemgang efter et år, desuden får du fuld garanti - også på sliddele. Læs mere her.

Har du spørgsmål?

Vi bestræber os på at gøre det så nemt for dig som muligt. at finde de nødvendige information om din RED pilleovn. Du er altid velkommen til at kontakte din forhandler, hvis du har et spørgsmål relateret til din pilleovn. Vi forsøger at gøre din oplevelse meget bedre, derfor kan du altid gå ind på Tips & Tricks, hvor vi skriver indlæg om de mest stillede spørgsmål og andre vigtige emner. Opstår der spørgsmål, mens teknikeren er hos dig, vil han gøre sit bedste for at svare på dem.